пʼятниця, 12 березня 2010 р.

Згадує Аліна Сваровскі

А оце згадує молода письменниця Аліна Сваровскі:

"Якщо хочеш когось вразити - пий віскі, чистий віскі з льодом. Жінка, що п'є чистий віскі викликає захват. Ну, як варіант, можна випити "Дайкірі" або "Маргариту" - теж благородні коктейлі. Але взагалі справжня жінка буде пити алкоголь в чистому вигляді, якщо вона хоче підкреслити свою рівноправність з чоловіком.
Я взагалі ненавиджу алкоголь - він псує обличчя.
Згадалася історія з мого останнього дзвоника в 11-му класі, коли я так умудрилася нажертися двома лонгерами і трьома склянками горобиної, що обблювалала всю траву в Бузковому гаю, однокласники вставляли мені в рота палець (слава Богу, що не щось інше) і я блювала. А потім вчителька принесла мене додому. Твою мать. Мама довго мене вихожувала, мила моє довжелезне тоді волосся, приносила водичку... З тих пір я не ризикую нажиратися до реанімейшену. Я взагалі байдужа до алкоголю.
До наркоти я теж байдужа. Її немає в моєму житті (маю декілька сумних прикладів)."

http://alina-swarowski.livejournal.com/187810.html

Немає коментарів:

Дописати коментар